שאלה?
לכל שאלה נוספת אנא השאירו מספר טלפון ונחזור אליכם בהקדם.
שם:
טלפון:
אמייל:
רציתי לשאול:
שלח
הכל
מתנה
פעילות חוץ
העשרה
פינוק
מקום
כלי מקצועי
פתרונות קולינריים
נופש ואירוח
09.07.2015
חיה ובועטת בקופסה
בעצם, היצירתיות חושבת בתוך הקופסה

יותר מידי פעמים ביום אנחנו שומעים את המשפט "אנחנו רוצים משהו מחוץ לקופסה". בדרך כלל זה מגיע מאנשים שמחפשים משהו שונה ממה שהם חיפשו עד אותו רגע. במרבית המקרים, הם ימשיכו לחפש את הדומה. ובצדק. אנחנו אוהבים קופסאות. בעיקר את הקופסאות שלנו. 

פרופ' פול פולוס מטקסס, חוקר יצירתיות בארגונים, הפריך את המיתוס שארגונים שמנסים לצאת מהקופסה מצליחים לייצר רף קריאייטיבי חדש. דווקא אלו שממשיכים בקו אחיד אבל חוצבים לעומק הקופסה, מצליחים להמציא מחדש את עצמם. 
ובכל זאת, יש דברים שכדאי לשנות, בעיקר כשמדובר בצד הרך והאנושי של הארגון. הרי אי אפשר להוציא את העובדים לאותו יום כיף (גם אם הצליח), להעניק את אותה מתנה שכבר נתתם. לשלוח לנופש באותו ריזורט. אבל אפשר לנסות ולהבין את המכניזם שעבד בפעמים הקודמות- למה הפעילות ההיא זכורה לטוב ועדיין מדוברת במסדרונות? למה דווקא המתנה הקטנה שניתנה בחג לפני שנתיים הצליחה לעורר את נימי הרגש גם אצל העובדים הכי ציניקנים? 

לחיפוש תשובה, חזרנו לפרופ' פולוס. פולוס מנפץ עוד כמה מיתוסים וטוען שסיעור מוחות לעתים מונע מרעיונות יצירתיים לעלות. לעומת זאת, אם כל אחד יחשוב לבד ויגיע עם מסקנות, היצירתיות תעלה כיתה.
בחודש האחרון יצא לנו לראות איך מנכ"ל של ארגון גדול, שהיה ידוע במתנות המושקעות ללקוחותיו, משנה את דעתו ברגע האחרון ומחליף את המתנה היוקרתית במארז בסיסי ומתבקש. ניסינו להבין למה, אבל אף אחד ממנהלי המחלקות לא הצליח להעריך. אז הלכנו קצת אחורה ונזכרנו בשינויים שנעשו בארגון לאחרונה. מנהלת בכירה שריכזה את חווית הלקוח עזבה את הארגון והאחריות התחלקה בין כמה מחלקות. למרות האיכות האנושית, יחסי העבודה המצוינים והרעיונות שעלו, הם לא הצליחו להגיע למסקנה שתיתן מענה מדויק ויצירתי לכל הלקוחות. סיעור המוחות הוחלף בעבודה תחת לחץ ובתסכול. ומשם, יצירתיות כבר לא תמצח. את זה לא אנחנו אמרנו. זה פולוס.

אנחנו רק אומרים שכשרוצים ליצור חווית לקוח (או עובד. הוא גם לקוח שלכם), תמנו "מנהל" לעניין, כזה שיידע לבחור את הרעיונות המתאימים ביותר לארגון שלכם, ולאו דווקא היצירתיים ביותר. וכמו שכבר אמרנו, הם נמצאים ממש קרוב אליכם. רק תחפרו בקופסה. 

והמחמאות? הן כבר תגענה בעצמן. 

לרעיונות ולהצעות מחיר לחצו כאן

אולי תאהבו גם את זה...
WELCOME
ברוכים הבאים למועדון הלקוחות של קרינולינה.
אם כבר נרשמתם, הזינו את פרטי ההתחברות. אם אין ברשותכם פרטי התחברות, לחצו על משתמש חדש והכניסו איכות חדשה של תרבות פנאי לארגון שלכם.
*המועדון מורכב ממקבלי החלטות בארגונים בלבד.
שם משתמש
סיסמא
רישום לאתר
ברוכים הבאים ל C Club

מועדון קרינולינה מורכב מאנשי מפתח המבקשים להכניס איכות חדשה לארגון בו הם עובדים ולהותיר אחריהם נעליים גדולות במיוחד. 

* שם מלא
* תפקיד
* חברה
* כתובת מייל
* טלפון