שאלה?
לכל שאלה נוספת אנא השאירו מספר טלפון ונחזור אליכם בהקדם.
שם:
טלפון:
אמייל:
רציתי לשאול:
שלח
הכל
מתנה
פעילות חוץ
העשרה
פינוק
מקום
כלי מקצועי
פתרונות קולינריים
נופש ואירוח
19.11.2015
שישים שניות של שיווק
שעת הש' שלכם

שלוש סיבות לא לקרוא את הפוסט הזה עד הסוף: הוא לא יגלה לכם את אמריקה, הוא לא יגרום לכם להרוויח יותר כסף ובמרבית המקרים, הוא גם לא יסביר לכם כיצד לעשות את הקפיצה הבאה. ובכל זאת, הפוסט הזה חשוב כי הוא מוכיח, מעל לכל ספק, שמי שחושב אחרת, יצליח הרבה מעבר לציפיות. 

על אסטרטגיית האוקיינוס הכחול שמעתם? התיאוריה אומרת שצריך להפסיק להתחרות על נתח השוק הקיים ולפתוח זירה חדשה, בה המתחרים שלך הם חסרי משמעות. איך עושים את זה? פורטים את העסק למרכיביו הראשוניים ומשנים רכיב אחד או יותר, כך שהתוצרים של העסק מעניקים משמעות חדשה לקטגוריה בה הם פועלים. 

בשנתיים האחרונות התחלנו לקבל בקשות לייעוצים והצעות מארגונים גדולים, שביקשו שנמציא להם מחדש את הגלגל. שנאתגר אותם עם רעיונות מיוחדים, מתנות מעניינות או כל דבר אחר שיוציא אותם גדולים. באופן גורף, הרעיונות שיצרנו עם עסקים ייחודיים, התקבלו באהדה מיד. לעומת זאת, היינו צריכים ליצור אינסנטיב חדש כשרצינו לקדם עסקים שעושים דברים "רגילים". 

דוגמאות? בבקשה- 

אילנית נאוטרה מעצבת מחומר אחד בלבד- פנימיות של צמיגים ישנים. היא יוצרת תיקים, ארנקים ואביזרי אופנה נוספים מהחומר השחור והצמיגי הזה. לכן, כשהגיעה חברת לקסוס וביקשה שנפיק מתנת יום הולדת מיוחדת ללקוחותיה, החיבור היה טבעי ומתבקש. אלמלא העיסוק בצמיגים, ספק אם היינו מצליחים למכור להם 1800 נרתיקי אייפד, מתנה בנאלית לכל הדעות כשמדובר בגברים שיש להם הכל. העובדה שאילנית הצליחה למצוא (ולהמציא) לעצמה שוק חדש, הפך אותה לספק הבלעדי בקטגוריה, ומשם לספק האופטימאלי לבריף. 

לקסוס, שקיבלה תגובות אוהדות על מתנת יום ההולדת, ביקשה לאתגר אותנו פעם נוספת. הפעם היא חיפשה מתנה לראש השנה: משהו שיזכיר את ערכי החברה, שיעביר את האיחולים שלנו ללקוחות ושיעניק תחושה חגיגית. נשמנו עמוק ופנינו לעידית קוגל-יוחאי מ ID Perfume. בעידן של מותגי בישום גנריים, עידית יוצרת לכל אדם צריך להיות הבושם האישי שלו- כל תו אישיות מתורגם לתמצית ריח ומסך של תכונות מורכב ניחוח אישי. אז מתחנו את היכולות של עידית ויצרנו "ניחוח לקסוס לראש השנה" שכולל את התכונות של המותג ואת האיחולים לשנה החדשה. בלי הקונספט והסיפור, לא היינו מצליחים למכור ללקסוס מטהר אווירה לראש השנה. 

יש עסקים רבים שמייצרים נרתיקי לדרכונים, אבל רק אפרתול מתמידה בהדפסת מפות, וזה התאים לנו בדיוק כשחיפשנו מתנה לקראת טיסתם של עובדי ביטוח ישיר לניו יורק. 

מצד שני, יש אינספור עסקים המתחרים על שוק רווי, מה שהופך את התחרות שלהם לכזו שנשענת על מחיר נמוך יותר. זה הופך אותם לכאלה שניתנים להחלפה בשנייה, את הלקוחות הפוטנציאליים לשבעים ומדושנים ואת רמת הנאמנות ביניהם לאפס. 
איזה באסה להם... 

רוצים שנפתח יחד איתכם אוקיינוס כחול? דברו איתנו

אולי תאהבו גם את זה...
WELCOME
ברוכים הבאים למועדון הלקוחות של קרינולינה.
אם כבר נרשמתם, הזינו את פרטי ההתחברות. אם אין ברשותכם פרטי התחברות, לחצו על משתמש חדש והכניסו איכות חדשה של תרבות פנאי לארגון שלכם.
*המועדון מורכב ממקבלי החלטות בארגונים בלבד.
שם משתמש
סיסמא
רישום לאתר
ברוכים הבאים ל C Club

מועדון קרינולינה מורכב מאנשי מפתח המבקשים להכניס איכות חדשה לארגון בו הם עובדים ולהותיר אחריהם נעליים גדולות במיוחד. 

* שם מלא
* תפקיד
* חברה
* כתובת מייל
* טלפון