שאלה?
לכל שאלה נוספת אנא השאירו מספר טלפון ונחזור אליכם בהקדם.
שם:
טלפון:
אמייל:
רציתי לשאול:
שלח
הכל
מתנה
פעילות חוץ
העשרה
פינוק
מקום
כלי מקצועי
פתרונות קולינריים
נופש ואירוח
03.02.2016
יומולדת ללקוחות שלא מתבגרים
Never Grow UP

מתנות ימי הולדת שמעניק מותג ללקוח הן מלכודת שקל ליפול בה. אם לא עושים את זה נכון, זה בקלות יכול ללכת למקום הזה של "ניצלנו את ההזדמנות לשווק לך עוד משהו, ועל הדרך נתנו לך 50% הנחה על מגוון המוצרים שגם ככה בהנחה".
אבל כמו שכתבתי בעבר, לקסוס היא חברה יוצאת דופן. כמו ערכי המותג, גם האנשים שעובדים בחברה, הם מהסוג שמבין את המשמעות האמיתית של המשפט "Less is More", מה שמאפשר להם להכיר את הלקוח כמו ספר פתוח. 

הפעם, את מתנת יום ההודלת ללקוחות אני רק הובלתי ברמת הרעיון, ואת העיצוב וההפקה עשה משרד הפרסום שלהם.
וזו גם הסיבה שזו היתה הפעם הראשונה שקיבלתי מלקוח מתנה ליומולדת שהייתי חלק מיצירתה, והופתעתי מהתוצאה.

הרציונל לרעיון ברור, גברים שיש להם הכל, כולל צעצועים גדולים ויקרים כמו רכב יוקרה, חוגגים יומולדת. המותג מתכתב עם עולמות אינטלקטואליים וסופר-מתוחכמים, כך שאין סיכוי שלא יבינו את ההקשר. 
וככה נולדה לה מהדורה מוגבלת של הספר "פיטר פן" תחת הסלוגן "never grow up". 

מבחינתי, זה היה אחד הפיצוחים השווים של בריף. בחוויה שלי זה היה צריך להיות מוגש בקופסה שחורה, עם סימניה והשבחות מהממות. למזלי, ככה זה הגיע. 
וכשחגגתי יומולדת השבוע, גם לי היה רגע של התבגרות. כי לראות רעיון שלך ביישום של מישהו אחר, זה חתיכת אתגר לאגו. 
למזלי, הרעיון נחת בידיים הכי טובות שאפשר. 

רוצים לתת לנו בריף? יוצרים איתנו קשר כאן

אולי תאהבו גם את זה...
WELCOME
ברוכים הבאים למועדון הלקוחות של קרינולינה.
אם כבר נרשמתם, הזינו את פרטי ההתחברות. אם אין ברשותכם פרטי התחברות, לחצו על משתמש חדש והכניסו איכות חדשה של תרבות פנאי לארגון שלכם.
*המועדון מורכב ממקבלי החלטות בארגונים בלבד.
שם משתמש
סיסמא
רישום לאתר
ברוכים הבאים ל C Club

מועדון קרינולינה מורכב מאנשי מפתח המבקשים להכניס איכות חדשה לארגון בו הם עובדים ולהותיר אחריהם נעליים גדולות במיוחד. 

* שם מלא
* תפקיד
* חברה
* כתובת מייל
* טלפון