שאלה?
לכל שאלה נוספת אנא השאירו מספר טלפון ונחזור אליכם בהקדם.
שם:
טלפון:
אמייל:
רציתי לשאול:
שלח
הכל
מתנה
פעילות חוץ
העשרה
פינוק
מקום
כלי מקצועי
פתרונות קולינריים
נופש ואירוח
18.07.2017
קריאייטיב לאירועים- גרסת הקרינולינה
איך משיקים תרופה לאין אונות בשוק בו המתחרה בשיא אונו?

 

 

Bayer השיקה השנה את "לויטרה", הפועלת בערך כמו המתחרה המוכר, רק בסטייל: 
העיצוב המרשים נראה כמו ספק מסטיקים ספק סיגריות, הכדור עצמו נראה ומרגיש כמו סוכריית מציצה בטעם מנטה מרענן והביצועים, טוב נו, לא בדקנו...

את כל היופי הזה היו צריכים לקדם לעבר קהל היעד - 150 אורולוגים בפריסה ארצית.
החברה תכננה כנס ארצי מושקע ומתוקשר. טליה טל, מנהלת השיווק רצתה לעשות את הדברים
אחרת, ויחד התחלנו לחשוב על רעיון להשקה מקורית.

את התחושה הגברית המביכה הנלווית לביקור עם אורולוג החלטנו להסב, רק הפעם, אל האורולוג
עצמו. החלטנו להאכיל אותם, תרתי משמע ובלי גבולות, בחווית המותג. זימנו את שף פטיסרי
דורית הינן וביקשנו ממנה ליצור קינוח בהשראת התרופה החדשה: הצורה,
הצבעוניות, המסיסות, הטעם והמרקם.

את הקינוח המרשים בחרה דורית להציב על תבניות המדמות את האריזה המקורית של "לויטרה"
בכניסה לאירוע.



דוגמניות יפות להפליא, בפאה כתומה ושמלה שחורה קטנה עמדו מאחורי פרגוד אליו נכנסו בזה
אחר זה האורולוגים הנבוכים, שם דאגו הדוגמניות להאכיל אחד אחד בקינוח.

 

בסוף הערב כבר היה ברור- האורולוג כבר ישכח את המתחרה המוביל...

רוצים לאתגר אותנו עם בריף מעניין ? יוצרים איתנו קשר כאן

אולי תאהבו גם את זה...
WELCOME
ברוכים הבאים למועדון הלקוחות של קרינולינה.
אם כבר נרשמתם, הזינו את פרטי ההתחברות. אם אין ברשותכם פרטי התחברות, לחצו על משתמש חדש והכניסו איכות חדשה של תרבות פנאי לארגון שלכם.
*המועדון מורכב ממקבלי החלטות בארגונים בלבד.
שם משתמש
סיסמא
רישום לאתר
ברוכים הבאים ל C Club

מועדון קרינולינה מורכב מאנשי מפתח המבקשים להכניס איכות חדשה לארגון בו הם עובדים ולהותיר אחריהם נעליים גדולות במיוחד. 

* שם מלא
* תפקיד
* חברה
* כתובת מייל
* טלפון